Thursday, January 24, 2013

Me Modelkan diri yang tak berapa model sangat la..lol


Rekaan Raymond Zack (Bumiputra Designers Association)


Setelah sekian lama meninggalkan bidang peragaan posing2 pelbagai ni,hari ni kira petang tadi la,setelah lama berjanji untuk bersetuju jadi model untuk seorang juru foto yang berasal dari russia dan kebetulan saya pun tengah ada mood nak bergedik posing depan kamera dan memang best..Beliau datang bersama isteri dan anak perempuannya yang berusia lima tahun dan yang bestnya ...isteri dia yang EXPERT tang ambil gambar2 ni..Memang terbaikla hasil kerja isteri beliau dan anda boleh lihat dengan klick link disini >http://taisgilo.com/ .


Memang sangat2 berbakat isteri beliau dan yang seronoknya,isteri beliau seumpama tahu apa yang saya hendakkan dan tidak perlu kita cakap atau complain sebab setiap shot yang di snapnyer..membuatkan saya terpaku bersama adik angkat saya yang menemani saya...memang senang sangat berurusan dengan mereka dan mereka juga begitu dan rasa syok kejap bila diorg cakap , saya masih mampu beraksi seperti seorang model yang proffesional..hehehe alhadmulillah..DEMI ALLAH bukan saya yang cakap tau...diorg yang cakap gitu,kembang sekejap..hahah apa apa pun gambar photoshoot saya yang memperagakan rekaan ciptaan amir luqman , raymond zack dan hanimarini treasure masih belum siap dan saya akan update lagi bila mereka dah siapkan ek...apa pun ada la sedikit gambar2 terbaru saya yang sedang memakai pakaian yang dipakai tadi semasa sebelum photoshoot ....Tungguuuu heheheh

Rekaan Dari butik Violetta




No comments:

Post a Comment